Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Uraloğlu, Karadeniz'de saldırıya uğrayan yabancı bayraklı bir Türk işletmesine ait gemide makine dairesine dışarıdan müdahale edilmiş olabileceği ihtimalini değerlendirdiklerini ifade etti. Bakan Uraloğlu, gemide bulunan 27 mürettebatın tamamının Türk vatandaşı olduğunu belirterek, mürettebatının sağlık durumunun iyi olduğu bilgisini aldıklarını vurguladı.
Yorum Yazın