Fenerbahçe teknik direktör konusunu nihayete erdirdi. İsmail Kartal dönemi yeniden Fenerbahçe'de başlıyor. Zaten mevcutta iki isim dolaşıyordu bunlardan biri Aykut Kocaman diğeri de İsmail Kartal isimleriydi ve İsmail Kartal isminde karar kılındı. Öncelikle tüm Fenerbahçe camiasına hayırlı olması dileğiyle temennilerimizi sunalım.
Fenerbahçe camiasının ilk defa üstünkörü bir seçim yaptığını görüyoruz, üstünkörü bir yönetim ve üstünkörü bir hoca göreve getirdi. Yaklaşık son iki seçimdir Fenerbahçe de böyle durumlar oluyor, geçtiğimiz seçimde de beklenmedik şekilde Ali Koç'a karşı Sadettin Saran kazanmıştı. Bu seçimde de herkes iddialı bir Hakan Safi'nin yarışı kazanacağını söylerken bir anda büyük fark ile Aziz Yıldırım kazandı. Tabi seçim sonuçlarından sonra Hakan Safi'yi önde söyleyen basın mensupları, yorumcular bir anda başladılar Aziz Yıldırım zaten favoriydi falan demeye, biz işin burasına girmiyoruz, çünkü hayat biraz politiktir. Politik ilerler, onlar da bunun gereğini yerine getiriyorlar, biz işin o boyutlarında yorum yapmıyoruz. Fakat ben bu son seçim de Hakan Safi dışında herkesin bir bıkkınlık, bir bezgin ruh halinde olduğunu görüyorum. Seçim döneminde tek enerjik adam Hakan Safi olmuştu Fenerbahçe de. Aziz Yıldırım'ı da çok istekli görmüyorum yada eski havası yok diyebilirim. Eski Aziz Yıldırım olsaydı, göreve geldiği gün hatta seçimden birkaç gün önce hocasını açıklardı, birkaç yıldız yolda geliyor falan derdi ancak bu böyle olmadı. Biraz daha, zaten yaparız, alırız, şampiyon oluruz salıvermişliği görüyorum şahsım adına, bu yine Fenerbahçe için pek hayırlı bir ruh hali değil ama bakalım. 22 Haziran'da takım toplanacak bildiğim kadarıyla, top başı yapacak, gidişata göre bakacağız.
Fenerbahçe'nin bu sezon elini kolunu bağlayan en büyük konu elindeki fazla yabancı oyuncu sayısı. 10+4 kuralı için TFF'ye bir başvuru olur mu bilemem ama olsa da ben pek bir esnemenin olacağını sanmıyorum. Yaklaşık 18 yabancı futbolcuya sahip ve artı dört kuralına uyan üç futbolcu var bunlar, S. Cherif, Omar Fayed ve Ognjen Mimoviç. Fenerbahçe bu üçünden de memnun değil, Cherif yeni zorunlu satın alma opsiyonu kullanılarak alındı. Fayed ve Mimoviç de sürekli kiralanarak gönderiliyor. Kısacası satmadan takviye yapmak zor görünüyor. Yeni yönetim bakalım nasıl adım atacak. Hoca seçimini çok değerlendirmeye gerek yok, gidilecek iki isimden biri alındı. Malum ikinci olursa yine seneye hoca değişikliği olur, seneye yine zaten seçim var bu yönetim de hoca da şampiyon olamazlarsa kalmaz, yine bir değişim olur Fenerbahçe de. Yönetim buna göre adımlarını atmalı, artık futbolda birçok şey değişti, değişiyor sanki bana göre şuan Fenerbahçe'nin hiç bilinmedik başkana, bilinmedik hocaya ve yenilenmiş kadroya ihtiyacı var gibi geliyor ama burda yine tam tersi oldu. Bakalım ne olacak zaman bizlere gösterecek...
Yorum Yazın